Tražilica pjesama
Custom Search

Berde Band - Izbor pjesama

Bezobrazni bećarac
Zbogom moji dani momački
Ti si mi u krvi
Ne gledaj me curo tako
Stavi svjetiljku u prozor
Padaj kišo nemoj na konjara
Prođoh sela gradove
Nisu mene ubile godine
Bećarsko srce
Srce mi željom gori 
Prva i posljednja ljubav
Žuta ruža s Dunava
Have you ever really loved a woman
Dugo nije behar miriso
Nemoj zoro
Di si bio pijanico
Sve je kriva sudbina
Sarajevo ljubavi moja
Zora je
Rano je za tugu
Tjera Lenka
Svatovska
Jednog jutra čim stig'o doma
Kafu mi draga ispeci
Gazda
Sjedim u jednom pariškom lokalu
Tebi majko misli lete
Hercegovina u srcu
Mađarac (Animatori)
Slavonija Mix
Pismo ćali
Slatka Marijana
Kažu u vinu leže istine
Iločka
A sad adio
Ona nije ovdje
Gdje si da si moj golube
Dolinom se šetala
Žute dunje
Neću kući
Misliš mila da ne marim za te
Mene majka jednog ima
Cijele noći ladovina
Baranjsko vino
Kraj jezera
Spustila se tama na oranja
Daj mi vina rakije
I kad umrem, pjevat će Slavonija
Ne more mi bit
Splet slavonskih pjesama
Zbogom pjesmo
Umoran sam željo jedina
Ljubavi moja

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger