Tražilica pjesama
Custom Search

Kristali T.S. - Izbor pjesama

Moram ja bez nje
Sve su pjesme otpjevane
Moram ja bez nje
Popio sam zadnju kunu
Selo spava
Oženit' ću samo tebe
Draga moja čekam te
Sve zbog jedne žene
Ajde kume reci
Sačuvaj me bože žena
Ja teram po svome
Put do stana
Riđane
Peče čića rakiju
Djedovina
Pjevam ti pjesmu grade moj
Odavno smo graničari stari
Kad svekrva budi snaju
Pokraj Studve i bistrog Bosuta
Sude mi zato što svoje volim
Neka je šarala
Pjesma šokačka
Kume Tuna
Kad se prijatelji rastaju
Mjesečina divno sja
Milijun poljubaca
Ja sam rođen na imotskom kršu
Pjesma o Županji
U srcu mi garava
Božić bijeli dolazi
Sa koljena na koljeno
Moja Hercegovina
Badnja večer
Ti si moja ljubav stara

Dalmatinski MIX (Da nije ljubavi & Falile se kaštelanke)
Nema riđe ni dorata
Jednom kad noć
Sve u tvoje ime Slavonijo stane
Pjesma rastanka
Slavonijo vračam ti se ja
Šta li radi moja ljubav
Nek ti duša nađe mira
Riđani moji

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger