Tražilica pjesama
Custom Search

Krunoslav Kićo Slabinac - Izbor pjesama

Ako zore na svane
Alaj mi se
Balada o ženi i djetetu
Bećaraci
Bećarac & Svatovac
Bećarac uživo
Bila je tako lijepa...
Bila si djevojčica
Baranje ja se ne bih odrekao
Budi to što jesi
Crne očiCvijet čežnje
Čija siDa li znaš
Da sam tvoje riječi slušao majko
Dala si mi vrijeme svog života
Dan koji se pamti
Djetešce nam se rodilo
Ej, čija frula ovim šorom svira
Glori, Glori Aleluja (Kriste u tvoje ime...)
Golubice bijela
Good bye America, good bye
Gori lampa na srid Vinkovaca
Hej bećari i bekrije
Hrvatskoga roda sin
Inati se Slavonijo
Kad čujem tambure
Kad su tukle stare ure
Kad u ponoć netko kuca
Kako naći pravi put
Kićo Elvis Slabinac Presley 1985
Let's have a party
Marijana
Moj Osijek se ne da
Na kraj sela čađava mehana
Narodi nam se
Našim šorom Jagodo
Ne mogu više bez tebe
Ne pitaj me ništa noćas
Nek' se toči staro vino
Nije moja duša prazna
Nije nam bilo suđeno
Nina
O, pastiri, čudo novo
Odrasti, odrasti
Oj, Dorati, moje zlato suvo
Otiš'o je s mirisima jutra
Pjesma o staroj gitari
Plavi pingvin
Plavuša
Poljubi me za sretan put
Predite prelje
Preko mora i planina
Probudi me
Pusti noćas svoje kose
Radujte se narodi
Rock and roll band
Rock around the clock
Rosemary
Rusule ti nosim
Seoska sam lola
Serenada
Slavonac sam
Slavonijo, ja sam tvoje dijete
Slavonski bećarac
Slavonsko kolo
Svatovac
Svim na zemlji
Svirci moji
Šokačka grana
Tamburaši samo svirajte
Ti ne znaš, koliko te volim
Ti si moja slatka, mala maca
Ti si uvijek sretna bila
Tiha noć
Tiho, tiho uspomeno
Tko će te tako zavoljeti
Tko te ljubi dušo moja
To je žena
Tri slatke riječi
Tužna je Anuška
Tvoj dječak je tužan
U dugim noćima
U mog baće
U to vrijeme godišta
Vesela je Šokadija
Veselje ti navješćujem
Više nečeš moja biti
Vjenčanja neće biti
We wish you a Merry Christmas
Zbog jedne divne crne žene
Zbog tvoje ljubavi
Zvončići

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger