Tražilica pjesama
Custom Search

Đorđe Balašević - Izbor pjesama

Svadbarskim sokakom

O dedi
Nestalo struje, možeš misliti
Mađarski carinik i baba... 


U razdeljak te ljubim
Marina
Lagana stvar 
Prvi januar 
Hej, haj baš nas briga 
Prva ljubav 
Kristifore crni sine 
Oprosti mi Katrin 
Panonski mornar 
Moja draga sad je u Japanu 

Ljubio sam snašu na salašu part.1
Ljubio sam snašu na salašu part.2

 
1979 MOJOJ MAMI UMESTO MATURSKE SLIKE U IZLOGU
Uvod 
Sve je dobro kad se dobro 
Drago mi je zbog mog starog 
Jedan Saša iz voza 
Uticaj rodjaka na moj život
Uticaj rođaka na moj životni put (sa predgovorom)
Mnogo mi znaći to 
Neki novi klinci 
Stara pesma 
Moj frend ima r’n'r band 
Brakolomac 
Prodaje se prijatelj 
Život je more 


1980 ODLAZI CIRKUS
Još jedna gorka pesma 
Nisam bio ja za nju 
Menuet 
Prića o vasi ladačkom 
Pa dobro gde si ti 
Mirka 
O,kako tužnih ljubavi ima 
Ostaje mi to što se volimo 
Odlazi cirkus 

1982 BOŽA ZVANI PUB
Ilona 
Ratnik paorskog srca 
Za sve je kriv Toma Sojer 
Za treču smenu 
Lepa protina kći 
Pesma o jednom petlu 
Boža zvani Pub  
Predlog 
Na pola puta
 
1983 CELOVEČERNJI THE KID
Celovečernji the kid  
Vi ste jedan običan miš 
Svirajte mi jesen stiže dunjo moja
Crni labud 
Blues mutne vode 
Don Francisco long play 
Medena vremena 
Nikad kao bane 
Neko to od gore vidi sve 
 
1985 003
Noć kad sam preplivao Dunav 
Baby blue 
Morao sam da se odselim 
Bela ladja 
Al’ se nekad dobro jelo 
Slovenska 
Mani me se lepa nasto 
Olivera 
Put u središte zemlje 
Badnje veće

samo rata da ne bude 
 
1986 BEZDAN
Sve je otišlo u Honduras 
Virovitica 
Ne volim januar 
Nema više benda kao Neoplanti 
Bezdan 
Stari orkestar 
Narodnjaci 
Ja je ljubim ona podriguje
Ne lomite mi bagrenje 
Slow motion (koncert)
Slow motion

1987 U TVOJIM MOLITVAMA- BALADE
1987 
Poluuspavanka 
 
1988 PANTA REI
Soliter 
Neki se rode kraj vode  
Oni 
Šansona 
Ona je volela blues 
Jednom su sadili lipu 
Starim 
Čekajući Montenegro expres 
Requiem (Rekvijum)
 
1989 TRI POSLERATNA DRUGA
Šugar rap (Sugar rap)
Još jedna pesma o maloj garavoj 
Devojka sa čardaš nogama 
Ćaletova pesma 
D-moll 
Kad odem 
Saputnik 
Remorker 
O,Bože 
 
1991 MARIM JA
Ringišpil 
Slabo divanim mađarski 
Marim ja… 
Nevernik 
Divlji badem 
Citron pesma 
Olelole 
Kako su zli dedaci razbucali 
 
1993 KONCERT U SAVA CENTRU ’1993
Song gusle 1 
Da ti je BMW 
Čovek za koga se udala Buba Erdeljan 
Kod paje berbera 
Sloboda-ne 
   
1993 JEDAN OD ONIH ZIVOTA
Ja luzer 
Krivi smo mi 
Posvađana pesma 
Dan posle ponedeljka 
Portret života mog 
Provincijalka 
Stari laloški vals 
Čovek sa mesecom u očima 
 
1995 NAPOSLETKU
Naposletku 
Dođoška 
Namčor 
Regruterska 
Poslednja nevesta 
Miholjsko leto 
Sin jedinac 
Drvena pesma 
Uspavanka za dećaka 
 
1999 DEVEDESETE
Devedesete 
Živeti slobodno 
Balkanski tango 
Plava balada 
Stih na asfaltu 
Leged’a o gedi gluperdi 
Sevdalinka 
Kao talas 
Nedostaje mi naša ljubav 
Naopaka bajka 
Dok gori nebo nad Novim Sadom 
Mrtvi 
Jebite se devedesete 
 
2001 DNEVNIK STAROG MOMKA
Andjela (Moja Je Draga Veštica) 
Anita (Budimpeštanski Sneg) 
Ankica (Još Jedan Dan Bez Nje) 
Branislava (Narkomanska) 
Eleonora (Na Bogojavljensku Noć) 
Jaroslava (Princezo Javi Se) 
Julia (Jablani Tuze Jalovi) 
Ljerka (Korzo) 
Ljudmila (Noć kad je Tisa nadošla) 
Nevena (Salenadj) 
Ognjena (Malecka) 
Otilia (Lakonoga) 

2004 RANI MRAZ
Aco-Braco 
Bože, Bože… 
Ćivutski vrt 
Galicia (O scenariu za film)
Ja vas kanda znam sa štranda 
Kao rani mraz 
Kere Varošanke 
Lađarska serenata 
Maliganska 
Pred zadnji sneg 
Prića o Vasi Ladačkom 
Prićica o Vasi L.(instrumental) 
Tvoj Neko

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger