Tražilica pjesama
Custom Search

Slavonski dukati - izbor pjesama

Samo za tebe znam
Nije mi lako
To je moj dom
Slavonac i Dalmatinka
Ja baraba i moj dida
Diko lopove
Dunave plavi
Dunave Dunave
Poznat ćeš me i po mraku
Voljela sam oči zelene 
Nije na prodaju
Šokac
Šokica sam, cura garava
Oj dorati, moje zlato suvo
Ej gara garava
Šokačko kolo
Šokci veseljaci
Sve bih dao da me ona voli
Otvor ženo kapiju
Moj jablane
Viruj mi dado
Crne oči vlajna ima
Sadila sam bor zeleni
Geni kameni
Lejla
Blago tebi zelena šumice
MIX (Country boy, Vlajna & Bećarac)
Bećarac
Samo anđeli znaju kako je u raju
Kuća na kraju sela
Kolo i bećarac
Tri tenora

Moja drugo
Moj garavi, gotovo je
Zavela me
Kažu da je Šokica
Oj mladosti, moj nevene
Vilo moja
Alaj volim kad je pomalena
Posavsko kolo
To je moj dom
Volim Liku, a Lika daleko

Slavonski MIX
Ja se konja bojim
Dalmatinski Mix
Bio sam pijanac
Hercegovka
Ispovjest tamburaša
Nedamo vam naše lipicance
Mađarica - MAGYAR NŐ

Pokora
Hej Hrvati
Srce drugog ljubit neće
Probudi se Šokadijo
Bože oprosti mi
Ljubice u travi
Potočić maleni
Kamen, krš i maslina
Logovac
Moj Marine
Oluja
Dobro jutro ti, more
Svatovski rap
Ruža hrvatska - mojoj majci(proba)
Ruža hrvatska  - mojoj majci (koncert)
Jato ptica (proba)
Stani more
Najlipša si
Zakuni se ljubavi
Gdje je srce tu je dom (proba)
Gdje je srce tu je dom
Nije htjela
Ružo crvena
Noćas se rastaju prijatelji
Zalij to cvijeće suzama sreće
Bosnu nisam prebolio
Domovino moja (proba)
Nasloni glavu na moje rame
Lola i frajla
Međaši
Sretan Božić dobri ljudi

Nije u šoldima sve
Dajem ti srce (proba)

Nema žene do hrvatice

Kralj nam se rodio
Postelja od ruža

Vukovarske kolone
Pod Kaštelom

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger