Tražilica pjesama
Custom Search

Zvonko Bogdan - Izbor Pjesama

8 tamburaša s Petrovaradina
Ah kad tebe ljubit' ne smem
Aj, aj, aj
Ah moj doro
Ako jednom odeš ti
A ti se nečeš vratiti
Ašik osta na te oči
Bećarac
Beše jedan čovek (Josip Broz TITO)
Bunjevačko prelo
Cele noći ladovina
Ciganski rastanak (Instrumental)
Crveno cveće (Instrumental)
Čićino kolo (Instrumental) 
Da je meni pun budjelar para
Da nije ljubavi
Dobro jutro, moj bekrijo
Doći ću ti k'o u staroj pismi
Do dva konja a obadva vrana
Doviđenja druže, doviđenja
Dučićev venac
Duge su mi noći
Dunav teče niz Panonske ravni
Eh da vrime rane lići
Emina
Ej mati
Ej salaši
Evo banke
Fatima
Fijaker stari
Gde da idem (Instrumental)
Gdje ste noći, gdje ste dani
Godine su mnoge prošle
Golubice bela
Govori se da me varaš
Harem kolo (instrumental)
Hteo bih te videt još jedared mila
Ima dana
Ima jedna pisma za tebe
Imam jednu želju
Ja nekoga volim
Ja sam momak siroma
Ja se opraštam cigani sa vama
Jesen stiže dunjo moja
Jesi li čula dušo
Još litar jedan
Kad imaš druga
Kad sam bio mlađan lovac ja
Kad se mesec sprema na spavanje
Kada moja mladost prođe
Kada padne prvi sneg
Kradem ti se
Lakše lakše moj konjiću
Leptirići mali
Ljubio sam crno oko
Na kraj sela
Na te mislim
Neko sasvim treći
Nema ljepše djevojke
Nemogu sa tačno setit leta
Ne vredi plakati
Niz polje idu, babo, sejmeni
Mađarske romanse
Markova čežnja
Maro Marice
Mila majko šalji me na vodu
Milovo sam garave i plave
Mix (Seoska sam lola, Temerav, Četir' konja debela )
Mix (Pesma is E-dura & Koćijašu 'ajd na čašu)
Moja mala nema mane
Moje su noći besane i duge
Neven kolo
Od danas te draga više ljubit neću
O Jelo, Jelena
On je majko bekrija
Ova naša livada
Park prinćeva
Prolaze noći mučim se ja
Prosta ti moja ljubav bila
Prošle su mnoge ljubavi
Rastao sam pored Dunava
Romansa ta
Sad znanci smo samo
Sagradiću šajku
Seoska sam lola
Slavonac sam ja
Splet Mađaraskih pjesama
Spušta se noć
Srdo moja
Sunce jarko jutrom kad se budiš
Svaku ženu volim ja
Sunce žeže
Svirci moji
Šta će selo kad nebude mene
Šta li radi moja ljubav
Tamburice moja
Ta tvoja suknja plava
Temerav
Tena
Teralenka
Tiho noći
Ti si moja zadnja ljubav
Ko te ima taj te nema
Kupiću ti cipelice
Tri metera somota
U Šidu gradu
U tom Somboru
U tvom oku
Večernji zvon
Već odavno spremam svog mrkova
Vino pije Dojčin Petar
Vino piju Nane
Vratiće se rode
Zašto nesmem da te ljubim
Zlatna bubamara (Urućenje nagrade) 
Živim fino i jeftino (Intervju)
Živim život k'o skitnica
Život teće u laganom ritmu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger