Tražilica pjesama
Custom Search

Baruni - Pjesme




A tebe molim vrati se
Bila si moja ljubav
Bilo bi dobro da si kraj mene
Blago onom tko rano poludi
Ća bi ća bi abu dabi
Dobro mi došla stara ljubavi
Draga
Falit ćeš mi ti
Hajde me ljubi
Hrvatski ratnik
Ja se učim živjeti bez tebe
Jer ljubav nije za mene
Kad bi moja bila
Kada Sava krene prema Brodu
Kao nekad
Kud je voda jednom tekla
Ljubav nosi tvoje ime
Malena
Marisol
Mene grije
Moja draga
Monika
Ne gazi travu
Ne ostavljaj me
Neće san na oći
Neka neka
Neka pati koga smeta
Nekako ću te preboljeti
Nema meni ljubavi
Nema više zore
Nemam ja nikoga
Nikad nisi mene voljela
Nitko mene nije tjerao
O more, more
Od Zagreba do Ljubljane
Otkad s tobom ne spavam
Pada snijeg Ana
Plava balada
Prolazi dobar dan
Putuju i oblaci
S tobom sam bolji
Samo ti
Stara stvar
Svanut će jutro puno ljubavi
Sve il' ništa
Sve po 12 kuna
Sve si mi u ovom životu
Ti si meni bila sve
U pomoć
Uzmi sve
Zaboravi
Zagrli me srećo
Zaspala
Zbog tvoje nevjere
Živim ako to je život

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger