Tražilica pjesama
Custom Search

Podravski Mužikaši - Pjesme




Predstavljamo vam podravske mužikaše
Podravska krv
Volim je majko, volim
Tri ljubavi moje
Samo jedna noć
Idem selom zamnom tamburaši 
Sve je isto samo tebe nema
Pokraj Drave
Dobro jutro, Podravina draga
Podravski mix
Fijaker stari
Podravska serenada
Potpuri
Teci rijeko prema starom kraju
Podravina tiho plakala
Ljubi sine svoju Podravinu
Dobro jutro Podravino
U ravnoj Podravini
Hrvatica ja sam mlada
Čerge
Nije bogat koji puno ima
Podravski svirači
Zvali su je lijepa vila
Gdje su stare tambure
Siromah sam
Rijeka ljubavi
Podravino moja mila
Moja Hercegovina
Podravska zvona
Za podravski kraj
Ala je divan taj podravski kraj
Na povjetarcu
Isti k'o japa
Svirajte za dušu
Tri ljubavi moje
Sve je isto samo tebe nema
Procvao je bagrem bijeli
Svirci moji
Pjevaj puče krščanski
Ako zora ne svane
Goro Bilogoro
Vrati se na Podravske širine
Hej svirači gdje su violine
Plaču violine
Moj angelek

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger