Tražilica pjesama
Custom Search

Šima Jovanovac - popis pjesama

45 godina Šime Jovanovca (HNK - Severina)
Bećarac
Bećarac o Hercegovcima
Bećarina
Bećarski MIX
Brate voljeni
Budi sretna Slavonijo
Dal' još cvjeta bagrem,djede
Dida bećar
Dida slavi što je živ
Došao sam svima reći zbogom
Drumarac
Ganjali me
Gradu na Dunavu
Imam didu najboljeg na svitu
Iločka
Ja sam bećar od starog kova
Kad poletiš mala ptico
Kec, kec, kume
Krv šokačka
Ljubavi moja,Praštaj mi sve
Malo po malo
Mi smo Šokci
Momačko veče
Momak sa salaša
Ne dirajte mi ravnicu
Nema meni do mog sela
Oči majke Marije
Oj, curice, šil dil daj
Oj, dorati
Oj, rakijo
Oprosti
Pijem ja pije punica
Pjevaj Slavonijo
Pjevat će Slavonija
Slavonac sam, time se ponosim
Slavonac se Hercegovkom ženi
Splet slavonskih pjesama
Sretan vam Božić Hrvati
Šima bećarina
Šokački megamix
Tiho noći
Tkanica, Šokadijo sve ti je na glasu
Tri tenora
Umorne su stare ruke
U ranu zoru
Vesela je Šokadija
Volim more, volim kamen
Zajedno smo ostarili
Ženo moja i četvero mali

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger