Tražilica pjesama
Custom Search

Duhovni Novčanik - Prića iz života


Za priću iz vlastitog života koju ču vam isprićati moje ime nije nimalo bitno!

Prića počinje jedno veće!

Upravo to veće, sjeo sam za stol sa šalicom čaja u ruci i još jedanput bacio pogled na vlastitu prošlost, te sagledao svoj život. Nije to bilo prvi put da sam samome sebi rekao: "U svome životu imaš više sreće negoli pameti!" Jer nekako sam uvjek, kada se sve uzme u obzir dobro prošao u odnosu na mogučnosti kako je moglo završiti.
Nakon dosta razmišljanja došao sam do zakljućka da se naš ljudski život na zemlji nekako boduje.
Da sve funkcionira po principu  novčanika. Ali ne običnog novčanika koji ljudi koriste u svakodnevici već novčanika koji nismo u stanju vidjeti golim okom. Dakle to bi bio nekakav nevidljiv novčanik u koji bi se bodovi mogli stavljati, ali i vaditi po potrebi. Ja sam mu dao naziv "Duhovni Novčanik".

Došao sam do zakljućka na koji način se "taj novčanik" puni i prazni!
Zapravo je veoma jednostavno!

Najprije ću pojasniti kako praznimo naš duhovni novčanik.
Dakle, svi mi imamo raznovrsne želje: Velike, male, dobre, zlobne, prijepdnevne, poslijepodnevne, itd.
Da bi nam se te želje ispunile nije dovoljno samo raditi na njima već je bitno da ih platimo našim bodovima iz "Duhovnog Novčanika".
Velike želje koštaju puno bodova, dok male želje imaju povoljnije cijene.
Vjerojatno zato stoji ona stara izreka : "Sreća leži u malim stvarima".
Eto sada znate, "duhovni novčanik" se prazni svaki puta kada poželimo i najmanju želju poput:" baš bih sada
pojeo ovo ili ono".

E sada dolazi najbitniji dio,a taj je "kako napuniti duhovni novčanik"?
I to je veoma jednostavno! Čak jednostavnije negoli u ovoj recesiji napuniti ovaj naš zemaljski!
Da bi napunili vlastiti duhovni novčanik dovoljno je odazvati se na "poziv u pomoć"!
Šta to konkretno znači? To znači da kada vas neki čovjek u nevolji zatraži da mu pomognete, vi mu pomognite koliko možete. To ujedno  neznači da trebate ići sebi na štetu.

Mnogi ljudi žele pomoći, ali neznaju pravilan naćin.
Isti ti ljudi su krivi za onu izreku:"Pomozi sirotu na svoju sramotu!"
Kada god nekome pomognemo mi dobijemo duhovnu nagradu u obliku zadovoljstva - upravo to je signal da se vaš duhovni novčanik puni!
Mnogi ljudi kada osjete tu duhovnu nagradu dobiju podstrek da pomažu još više, te zbog toga su skloni činiti greške. Kakve greške pitati čete! Greška pružanja pomoći na mjestima gdje nitko nije tražio vašu pomoć. Jer istina je da ne nailazimo baš svaki dan na čovjeka koji traži pomoć od nas.

Najbolje je u poćetku pomoći potpunom neznancu jer ćete tada shvatiti što znaći istinski nekome pomoći.
Mnogi ljudi su pokušali "biti dobri" i pomagati ljudima oko sebe, pa su se razočarali, jer su očekivali da če im ti isti ljudi uzvratiti pomoć kada njima to bude trebalo.

Ljudi znaju reči: "Dosta sam ja drugima pomagao, neću više, jer nisam ni ja budala!"

Duhovni novčanik ne funkcionira na taj način!  Ukoliko imate nakupljenih bodova u vlastitom duhovnom novčaniku, vi čete pomoć dobiti sa sasvim treće strane. Ponekad su to ljudi koje uopće nepoznate ili se najmanje nadate da bi vam baš ti ljudi pomogli riješiti nastalu situaciju.

Često mi se zna dogoditi da refleksno poželim neku sitnicu te da ju do kraja dana dobijem od neke treće osobe. U tom trenu često pomislim kako nesvjesno rajtam bodove.

Još jedan od problema je taj da ljudi nisu svjesni kada primaju pomoć jer oni to osjećaju kao bezbrižan život. Bezbrižan život je nagrada za datu pomoć!

Biblija: "Ako pomogneš i bratu mojem najmanjem to je kao da si meni pomogao! "

Narodna: "Kako si sijao tako češ i žeti!"

Muslimanska:
         Ako poželiš učiniti dobro djelo, a ne učiniš ga, Alah če ti pisati da si učinio jedno dobro djelo!
         Ako poželiš učiniti dobro djelo i učiniš ga, Alah če ti to djelo pomnožiti sa 10 do 777 dobrih djela !
         Ako poželiš učiniti loše djelo, a ne učiniš ga, Alah če ti to upisati kao jedno dobro djelo!
         Ako poželiš učiniti loše djelo i učiniš ga, Alah če ti to upisati kao jedno loše djelo!

Eto ljudi ja sam to malo usporedio i sa drugim ljudima te sam primjetio da ima logike.

"Onaj koji ništa nema, misli i na druge dok onaj koji puno ima misli samo na sebe!"

Jedan od meni najboljih primjera je Sanader koji je trenutno iza rešetaka, čini mi se da je on uzeo kredit iz "duhovnog novčanika", pa ga sad vraća! (Upisano mu je samo jedno loše djelo)!
Narodna:"Tko visoko leti nisko pada!"


Nakon svih ovih zaključaka testirao sam svoju teoriju o Duhovnom Novčaniku u praksi.
Ima tu jako interesantnih prića. Potrebno je otvoriti UM i situacije se slažu same od sebe.
Moram priznati da od tada pa sve do sada izuzetno bezbrižno i sretno živim svaki dan!



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger