Tražilica pjesama
Custom Search

Multi level marketing vs Binarni level marketing

Vlastito iskustvo:  

Oduvjek su me zanimala otkrića koja su pomalo na " rubu znanosti". Kao na primjer: kako zapravo funkcionira gravitacija, HHO kao gorivo, Magnetni motor, Sigurne letjelice (verticopter),itd.
Od financija sam proučio banke i način kako one funkcioniraju. Shvatio sam da sve vojske svijeta nisu tolika prijetnja zemaljskom opstanku koliko tu prijetnju čine banke u suradnji sa ljudskom pohlepom za kreditima.
Pitao sam se: "postoji li način da se novac na ovom svijetu raspodjeli na način da ga svi imaju podjednako?"
Činjenica je da se ljudi konstantno rađaju i umiru, a to je kao kotač koji se nezaustavno okreće.

Jedno od  prvih mogučih rješenja na koje sam naišao bio je MLM - multi level marketing (Amway) bilo je to prije nekih 20-ak godina. Radilo se preko Slovenije jer nije bilo zastupništva u Hrvatskoj.  Sjećam se da su ljudi tada masovno švercali amway-ove proizvode preko granice i prodavali ih ovdje na crno. Mnogi od njih bili su prepuni para.

Način na koji sam doznao za Amway bio je veoma interesantan i zbunjujuć istovremeno.
Najbolja prijateljica nazvala me i rekla da joj se ukazala izuzetna prilika, te da može zaraditi puno novca.
Rekla je da prvo meni javlja, jer zna da sam ja "privatnik" i poduzetna osoba koja se razumije u takve stvari te da bi mogli zajedno ući u projekat.
Kako bih saznao o čemu je riječ otišao sam do nje,  nije mi znala najbolje objasniti o čemu se zapravo radi, te je sve ostalo zavijeno velom tajne. Pozvala me na sastanak sa zastupnikom firme koji se tada odvijao u jednom hotelu u Zagrebu. Sjećam se da sam ostao izuzetno šokiran!  Jer u dvorani se skupilo cirka 250 ljudi (što nisam očekivao)  te je održana prezentacija multi level marketinga zvanog NETWORK 21. Svi su bili fino odjeveni, u odijelima, te imali nekakve značke i indentifikatore na kojima je pisalo njihovo ime i prezime,a imali su i neki svoj specifičan pozdrav.
Pomislio sam da je rječ o nekakvoj sekti.
Saslušao sam prezentaciju do kraja i odlučio uplatiti članarinu od 100 i nešto maraka za godinu dana.
Kupio sam neke  proizvode kako bih ostvario bodove.
Ukratko - upoznao sam neke ljude s kojima sam i danas u veoma dobrim odnosima, a od posla nisam napravio apsolutno ništa.  Odustao sam!
Kasnije sam dosta razmišljao o cjelom tom poslovanju i o tome gdje sam pogriješio. 

Nakon toga prošlo je nekih 10-ak godina, ponovno sam naletio na jednu MLM kompaniju zvanu Gem collection. Nisam niti bio svjestan kako mi je prijatelj napravio poziv. On je došao u odijelu kod mene a ja sam ga počeo zapitkivati :"što se to radi, svatovi ili posao novi?"  Rekao je da je posao u pitanju.
Pitao sam ima li i za mene mjesta. Rekao je da mora vidjeti u firmi, ali da su spominjali da ima.
Rekao sam mu :"Javi mi ako što saznaš". Naravno da mi je par sati poslije telefonom javio da ima.
Platio sam 140kn za nekave papire i donio fotokopiju osobne iskaznice. Rekao je da trebamo u nedjelju ujutro rano krenuti na sastanak negdje kod Karlovca. Bilo mi je malo čudno da se na razgovor ide u nedjelju, no međutim pomislio sam da je firma mlada u usponu pa nema vremena za gubljenje.
Kada smo došli tamo, ponovo hotel i hrpa ljudi u odjelima sa indentifikatorima i značkama, pjevaju i plešu, skaću po stolicama u nedjelju ujutro. Opet sam pomislio-sekta! Čim je prezentacija krenula rečeno je da nisu sekta.
Objasnili su kako funkcionira cijeli sistem multi level marketinga, te su prezentirali pojedince koji su se nedavno učlanili i napravili svoje prve uspješne prepuruke te povratili investirano. Po osječajima koje ljudi nisu uspjeli skriti sa svojih lica vidjelo se da su ljudi govorili iskreno. Potpisali smo ugovor o čuvanju tajne, te smo dobili 3 dana rok da donesemo odluku o kupnji.
Obzirom da sam već bio upoznat sa sistemom MLM-a nisam se toliko šokirao i odluku sam donio odmah.
Da, uplatio sam 2290 eura. Svidjelo mi se to što nisam morao švercati i preprodavati nikakve proizvode.
Bilo je dovoljno samo pozvati osobu da pogleda prezentaciju i to je bilo sve! Prezentacije su se odvijale vikendima (sub i ned).Od vrhunskih psihologa naučili smo da su osobe sklone programiranju (auto-programiranju). Potrebno ih je šokirati na startu kako bi tjelo moglo prihvatiti novu ideju, jer mozak to automatski odbacuje zbog prethodnog auto-programa. (Od tuda dolazi skakanje po stolicama i pjevanje).
Prvo šok, zatim dobar osjećaj, itd. ( Da neidem sada u detalje! )



 Preporučio sam prezentaciju svojim prijateljima na način da im prethodno nisam apsolutno ništa objašnjavao. Naravno da su pucali od znatiželje, kao i ja na početku. Rekao sam im jedino ovo:" sve čete saznati na vrijeme". Svima se prezentacija svidjela i kupili su proizvod ,ja sam već u prva dva vikenda vratio uloženo. Nastavio sam sa radom. Nakon četiri godine rada  vidio sam neke nedostatke u Gem-u, te sam prešao u jednu drugu kompaniju. U toj kompaniji  radio sam dvije i pol godine.
Nakon toga otkrio sam binarni level marketing koji je po meni još bolje organiziran od multi level marketinga.Po mom' skromnom mišljenju, Binarni level sistem je pogodniji za brže napredovanje, a samim time i bržu zaradu od multi level sistema.


Multi level marketing

 Vrste:
         - Prodaja proizvoda (posuđe, usisavači, popusti, kreme, mirisi, itd)
      - Preporuka (nema fizičkih proizvoda - samo tečaj kako sebe usavršiti u savršenog prodavača)
    

Prednosti :
         -Mala početna investicija    (Klasični privatni posao zahtjeva veliku investiciju)
         -Sva rješenja i tim iskusnih ljudi vam je uvjek pri ruci  ( U privatno poslu prepušteni ste sami sebi)
         -Provjereno funkcionira (U privatnom poslu učite na vlastitim greškama)
         -Članovi redovito daruju krv (koji žele)

Mane:  
        -Veliki troškovi (pokazalo se puno bolje raditi putem interneta)
        -Tajnovitost
        -Rad sa ljudima (rad sa ljudima je oduvjek bio težek)
        -Piramida - Objašnjeno je da konstantno ljudi umiru i novi se rađaju, tu se gubi efekat piramide.
       

Binarni level marketing

Prednost
       -Bolje razrađen sistem


    

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger